2014. február 1., szombat

Bevezető

Sziasztok itt a bevezető! Akinek tetszik komizzon,pipáljon,iratkozzon fel! :)


Ez a nap is úgy kezdődött mint a többi.Átlagos és unalmas.Na de először is én Molly Roberts vagyok és a bátyámmal Austin Roberts-el élek. Hát igen,a bátyámmal élek. A szüleim még akkor haltak meg amikor 6 éves voltam,de nem emlékszem túl sok mindenre velük kapcsolatban. A nagynénémhez kellett költöznünk. Mikor Austin betöltötte a 18-at visszamentünk a régi házunkba,mert a bátyám már nagykorúnak számított ezért törvényesen ,,nevelhet" tovább. Mivel én voltam a kicsi a családban ezért sok mindenből kimaradtam. Ezért is éreztem hogy van valami amiről én nem tudok,és ez a valami igencsak fontos dolog lehet.Ez már biztos. Na de vissza a jelenbe.Szóval ez a nap is átlagosnak indult. Egyenlőre. A bátyám ma nincs itthon úgyhogy egész nap egyedül leszek. Szuper... Nagyon nem szeretek egyedül lenni itthon,mivel kissé paranoiás vagyok. Éppen indultam volna a szobámba amikor valami zajt hallottam a padlás felől. Egy hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttem hogy megnézem mi volt ez. Valójában még életemben nem jártam a padláson,csak azt tudtam hogy merre kell felmenni. Mikor felértem semmit nem láttam olyan sötét volt  A villany ki volt égve,ezért a telefonommal kezdtem el világítani. Találtam egy kis dobozt amiben egy régi könyv volt,amin a következő felirat állt: A kiválasztott.

6 megjegyzés: